Direktlänk till inlägg 4 juni 2013

Silkywinds's Henrietta Girl

Av Catarina Hjortmark - 4 juni 2013 23:40

När jag kollade mailboxen i söndagskväll så hade jag ett mail från Lala Wallin Cederlund, Kennel Destiny Heights, med nytagna kort på vår Henrietta. Korten är tagna 20130601 i utställningsringen på Himmelstalundsfältet Tack Lala!   


I got an e-mail from Lala Wallin Cederlund, Kennel Destiny Heights, with photos at our Henrietta. The photos are from the Show ring, Himmelstalundsfältet  01062013. Thanks Lala!   


Henrietta  (Macahans Obafemi Martins X Lindatorps Juliette)  18 months


       


Det är inte bara Lala som tagit bra kort på Henrietta; Tina Inglow, Kennel Queenwing's tog de här 2 korten på Henrietta i nov 2012   


It's not just Lala who has taken good photos at Henrietta; Tina Ingelow, Kennel Queenwing's took these 2 photos at Henrietta in Nov. 2012  


Henrietta  11 months


     

 
 
Ellinor Lindhe

Ellinor Lindhe

13 augusti 2013 18:26

Oj vilken sötnos! :)

http://eiight.blogg.se

Catarina Hjortmark

13 augusti 2013 18:51

Tack, blir alltid glad när andra tycker mina hundar är fina :-)

 
Ingen bild

Eva Hjelte

12 oktober 2013 11:02

Henrietta är min favorit. Då ni gick kursen var det så roligt att få den fina möjligheten att följa utv. Det är verkligen synd att ni inte kan ara med nu, men jag ar full förståelse varför ha det bra kram Eva

Catarina Hjortmark

24 oktober 2013 23:25

Det var kul att gå kurs och jag tycker också att det är tråkigt att jag inte kan vara med men så är det när man inte kan vara på två ställen samtidigt. Men jag hoppas att det blir fler kurser :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina Hjortmark - 31 mars 2014 10:42

                  Juli 2006             Mars 2008                   April 2013 Kennel Silkywind's första Veteran: Idag fyller Candygold's Flashlight 8 år; min vackra Flash som ljusnat (grånat så mycket Kennel Silkywind's first Veteran: Today ...

Av Catarina Hjortmark - 31 mars 2014 10:35


En vecka gammal / One week old: Silkywind's Pepsi Girl Papplewick Putting For Par X Fairytale Dreams Episkey   ...

Av Catarina Hjortmark - 22 september 2013 21:15

Inofficiell hundutställning / Inofficiell Dog Show, Eskilstuna Brukshundklubb 22 september 2013 Domare/judge: Rose-Marie Emery   Valpklass, tikar / Puppy Class, females Silkywind's Kazzandra Girl, Hp, BIR-valp Silkywind's Katitzi Girl, Hp ...

Av Catarina Hjortmark - 21 september 2013 11:00

Lördag den 21 september; Cirkus Scott.   Å vad Josefin har längtat efter den här dagen; biljetter bokade vi i somras så det har funnits tid att längta... Vad lyckat det blev! Jag låter bilderna tala för sig själv. Tack Cirkus Scott för en fanta...

Av Catarina Hjortmark - 21 september 2013 00:41

Efter utställningen på Böda Camping, Öland fortsatte vi mot Ystad och färjan till Rönne, Bornholm. Å, vad vi har längtat efter den här resan och ferien            Vi hade en fantastisk veckas semester på Bornholm hos - och med - våra v...

Ovido - Quiz & Flashcards